dijous, 17 de febrer del 2011

Mobile World Congress 2011



Gracies a un col·lega, ahir vaig tenir la sort de poder assistir al GSMA Mobile World Congress 2011 de forma gratuïta. Tant sols vaig poder estar-hi un parell d’hores, coses de la feina, però vaig quedar al·lucinat de la infraestructura que hi ha muntada a La Fira de Barcelona.

Si no ets un professional de la telefonia i les comunicacions, com es el meu cas, us asseguro que et sents perdut dins d’aquest mon de mòbils, antenes, software, servidors, aplicacions i accessoris. Molts “stands” eren d’empreses asiàtiques, amb terminals de mòbil que ni coneixia, i a cada cantó on miraves hi havia un ponent fent un “speech” sobre el seu producte. Tot en anglès es clar i molts d’ells amb accent americà.

A part de les noves aplicacions per mòbil, el que hem va sorprendre de veritat es un nou producte que repèl els líquids. Es tracta d’un recobriment per moblis, que repèl els líquids que puguin caure sobre el terminal, evitant d’aquesta manera que es mulli i es faci malbé.

Perquè us feu una idea, el noi que feia la demostració va tirar un líquid de color blau sobre un mocador fet amb aquesta membrana. El líquid, en comptes de mullar el mocador, es va agrupar en boletes com si fos mercuri. Desprès va introduir el mocador en un recipient amb líquid i va sortir sec. Va ser espectacular.


Una passada tot plegat. Es com entrar en una ciutat del futur.

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

m'encanten aquestes coses...però no hi vaig poder ser.....la feina no ho va permetre.

Cromlec ha dit...

garbi24: Tot i que no soc un expert en la materia, realment va ser espectacular. Pensar que gent de tot el mon ha vingut a Barcelona per participar d'aquest congrès, es una pasada.

Gracies per comentar!!