Estar clar que avui en dia, per triomfar al mon de la musica, has de ser trencador i innovador. Lady Gaga, amb la seva estètica i posta en escena, ha agafat embranzida i actualment es una icona del pop a nivell mundial, ven discos a tort i a dret i els seus concerts s’omplen a vessar.
Dit això, que es una realitat, hem plantejo si calia fer un perfum d’aquestes característiques. El primer que hem ve al cap es, quina textura tindrà l’essència? I quina olor?. Ho sento però, si un perfum ha de ser agradable i ha de potenciar l’aroma de la persona, aquest perfum no crec que segueixi aquesta línia.
Estar clar que fer un perfum d’aquestes característiques trenca amb tots els cànons plantejats fins ara, a nivell de perfums, i obre les portes a noves fragàncies que potser tindran èxit. El que esta clar es que els fans segur que el compren.
Altres icones de la musica han utilitzat aquesta barreja de fluids com a part del seu estil trencador. Els Metallica, per exemple, van dissenyar la portada del seu disc Reload amb una barreja de sang i semen.
Tot plegat crec que es una mica desagradable. Trencador d’acord, però desagradable.
7 comentaris:
ho vaig escoltar l'altre dia a Flaixbac!! és fastigós!
però més fastigós és que la gent ho compri!
suposo que sera un perfum repelent en conta del que es busca normalment....jo no el compraré pas.....ni per regalar, que després m'hi haure d'acostar
Jo, d'una dona que darrerament només fa que cantar al Fernando, l'Alejandro i, de tant en tant, a un tal Roberto; no me'n refio gens ni mica.
Si vol sang, o semen, que els hi demani a ells tres.
Estic d'acord amb tu, és realment desagradable. Qui s'atreveix a ensumar-ho?
Sí, sí, però ella va fent. Lady Gaga és un producte elaborat i pensat al més mínim detall i està aconseguint un èxit espatarrant gràcies a una calculada planificació de màrqueting... i si no aquí està, li has dedicat un post... i jo també fa un temps!
MeiA: Segur que farà calaix amb aquest nou producte made in Lady Gaga.
garbi24: Home, com a regal ... uf, s'ha de ser valent per regalar això.
òscar: Tens raó, amb tanta orgia possiblement li serà fàcil aconseguir els ingredients basics pel perfum.
Ventafocs: Jo no. Però si agafes el transport públic a Barcelona, podràs pensar que hi ha algun usuari d’aquest tipus de perfums.
El porquet: Tot es màrqueting. Han creat una icona pop del no res i, quan no es pugui exprimir mes, caurà igual que han fet les seves antecessores.
Gracies a tots per comentar!!
Deixat estar, aquesta es més llesta que la gana! El que aconsegueix amb tot això es que en parlem.
Publica un comentari a l'entrada