dilluns, 9 de maig del 2011

Avui en faig 33!!


Han passat 33 anys / 12.045 dies / 289.080 hores / 17.344.800 minuts / 1.040.688.000 segons des d’aquell 9 de maig de 1978 en que vaig néixer. 

Es estrany però no em sento gran. Aquests últims 4 anys han estat molt intensos amb el naixement dels meus dos fills i crec que estic vivint una segona joventut ara que soc pare.

La samarreta d’en Xavi signada me la va regalar ahir la família!! Em va fer molta il·lusió i la cara que vaig posar quan la vaig veure es indescriptible.

4 comentaris:

trena ha dit...

felicitats :)

Garbí24 ha dit...

per molts anys i molt bon regal, ens fem grans, si, però amb experiències.

Carme Rosanas ha dit...

Moltíssimes felicitats!

I tens raó, encara et queda molta joventut per viure i per compartir amb els teus fills. Què millor que inventar i recordar jocs i experiències amb ells?

Apa, quina samarreta! dedicada!

rits ha dit...

mooooltes felicitats!!!!