dimecres, 14 de gener del 2009

Ultima invenció per aprovar els exàmens

Atenció a la noticia que es pot llegir avui al diari:

“Un japonès de 54 anys, que va intentar suplantar el seu fill de 20 en un examen, va ser descobert per un inspector malgrat tenyir-se els cabells per intentar assemblar-se al seu fill.”

Mira que n'hi ha un munt de trucs per aprovar exàmens, per anomenar-ne alguns de famosos la típica “xuleta” dins del bolígraf bic, l’auricular camuflat sota la màniga de la camisa, dur les respostes anotades al baix de la faldilla, la calculadora, etc.., però aquest paio ha superat els límits, ha anat son pare disfressat per aprovar l’examen fent-se passar per ell!!

El mes trist de tot això es que, pel que sembla, el noi no en sabia res. Ni de la inscripció a l’examen ni de l’examen en si. Com a reflexió podríem dir ... quina poca confiança te aquest pare en el seu fill.

2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

També intenta suplantar-lo a la discoteca?

Anna ha dit...

Què heavy això que dius... és ben bé la sobreprotecció màxima no?
Jo mai vaig ser capaç de treure una xuleta a cap exàmen...no sé si serà perquè ma mare era mestra i em tenia moolt ben ensenyada, o perquè em posava tan nerviosa que pensava que em pillarien segur:P:P

Has vist l'obra de teatre Hikikimori? Parla dels nens japonesos i els exàmens.... és curiós el tema, diuen que el llibre està millor que l'obra de tatre ( això espero...)

Un petó!