dimecres, 27 d’abril del 2011

L’embolcall de l’entrepà del futur!!


Us presento el meu nou embolcall de l’entrepà que he estrenat avui tot cofoi.

Fins a fa uns dies utilitzava, amb l’objectiu de reduir residus, un que es diu “Boc&Roll” de color verd que havia comprat fa un any a l’ABACUS, però malauradament es va fer malbé el velcro i el vaig tenir que jubilar. Quin desil·lusió.

Però ahir, tot passejant, vaig veure que a la ferreteria COFAC del barri tenien aquest nou model d’embolcall i el preu, en comparació amb l’antic, variava tant sols de 3 euros. Aquest du cremallera i te dibuixets bonics i no me’n vaig poder estar de comprar-lo per 9,95€.

Com mola el meu embolcall!! I puc seguir reduint residus!!

5 comentaris:

Garbí24 ha dit...

jo el faig servir des de Reis i la veritat es que va molt bé, la única queixa potser és la talla, de vegades no cap dins tota la gana que tens. Però va bé per la dieta.

Clidice ha dit...

Me'n vaig a buscar-ne un!

Carme Rosanas ha dit...

Molt bé! us aplaudeixo! Genial!

sànset i utnoa ha dit...

Sostenible i de bona casa!

M'has fet enveja i tot.

*Sànset*

magazine.cat ha dit...

Molt ecològic, està molt bé!