dijous, 13 de desembre del 2012

Petits Habitants 2.0.

Desprès de mes de setze mesos parat, avui he sentit la necessitat de reactivar aquest petit espai on durant tant de temps havia anat plasmant sensacions, opinions i anècdotes que m’envoltaven. I no em pregunteu el motiu perquè ni jo ho se encara. 

La inspiració tal i com ve se'n va i, tot i haver conegut grans blocaires a la xarxa, vaig perdre la inspiració d'un dia per l’altre. Desprès dels premis CATS 2011, sense saber encara perquè, vaig perdre les ganes d'escriure al bloc i, per no tancar-lo, vaig deixar d'entrar-hi, ni tan sols per veure que escrivia la gent. 

D’aquí ve el títol Petits Habitants 2.0. Encara no se si canviaré la fisonomia del bloc o el mantindre tal i com estava aquell agost de 2011 quan vaig deixar d'escriure. Les ganes tornen a ser-hi i per tant comencem de nou. Ens veiem per aquí!!

2 comentaris:

Sergi ha dit...

He intentat deixar un comentari des del mòbil però em sembla que s'ha perdut. Deia que totes les tornades són bones, i que l'avantatge dels blogs és que estan allà si hi volem tornar, que aquells que tenen el gust per escriure no el perden tan fàcilment, encara que mangui la inspiració. Bentornat.

Garbí24 ha dit...

Quan es té ganes d'una cosa i es pot, s'ha de fer. Endavant, aquí estem